top of page

Ένα ζιζάνιο στη ζύμη

Έγινε ενημέρωση: 17 Ιαν

  1. Συζητούμε για την εικόνα της ενότητας και ζητούμε από τα παιδιά να την παρατηρήσουν και να κάνουν υποθέσεις. Ποιος; Τι κάνουν; Γιατί; Τι να συζητούν άραγε;


  1. Διαβάζουμε το κείμενο μεγαλόφωνα και ρωτάμε: Ποιοι είναι οι ήρωες που μιλούν; Τι λένε; Πού βρίσκονται; Τι κάνουν;


  2. Διαβάζουμε το κείμενο όλοι μαζί δείχνοντας παράλληλα στο διαδραστικό. Επισημαίνουμε ποιος είναι ο τίτλος του κειμένου. Χρωματίζουν τα Ζ,ζ στο κείμενο με ένα χρώμα και το Υ,υ με άλλ χρώμα.


  3. Αναφέρονται οι λέξεις που έχουν ζ και υ.


  4. Γράφουμε στο τέλος του κειμένου το είδος του (διάλογος). Συζητούμε ποια κείμενα ονομάζουμε διαλόγους.


  5. Βρίσκουμε όλα τα ουσιαστικά στο κείμενο και τα κυκλώνουμε. Αναφέρουμε ποια είναι και τον τελικό τους αριθμό. Το ίδιο κάνουμε και για τα ρήματα. Μπορούμε να χρησιμοποιούμε διαφορετικές γραμμές, προκειμένου να διακρίνουμε τα ουσιαστικά από τα ρήματα, π.χ ζικ ζακ, ίσια κλπ.


  6. Παίζουμε παιχνίδια της μορφής που μπορείτε να βρείτε εδώ και εδώ για να πετύχουμε φωνολογική ενημερότητα στα γράμματα Ζ,Υ του κεφαλαίου. (Ακόμη δεν έχω προλάβει να προσθέσω στα αρχεία τα σχετικά παιχνίδια).


  7. Δημιουργική γραφή "Οι ζημιές της γάτας"!



bottom of page