Γάτα και Παπαγάλος
- Αυτενέργεια
- 11 Δεκ 2024
- διαβάστηκε 1 λεπτά
Συζητούμε για την εικόνα της ενότητας και ζητούμε από τα παιδιά να την παρατηρήσουν και να κάνουν υποθέσεις. Ποιος; Τι κάνουν; Γιατί; Τι να συζητούν άραγε;
Διαβάζουμε το κείμενο μεγαλόφωνα και ρωτάμε: Ποιοι είναι οι ήρωες που μιλούν; Τι λένε; Πού βρίσκονται; Τι κάνουν;
Διαβάζουμε το κείμενο όλοι μαζί δείχνοντας παράλληλα στο διαδραστικό. Επισημαίνουμε ποιος είναι ο τίτλος του κειμένου. Χρωματίζουν τα Γ,γ στον τίτλο.
Ζητούμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν όλα τα Γγ του κειμένου με ένα χρώμα και το δίφθογγο "σπ" με άλλο χρώμα. Αναφέρονται οι λέξεις που έχουν θ και σπ.
Γράφουμε στο τέλος του κειμένου το είδος του (διάλογος). Συζητούμε ποια κείμενα ονομάζουμε διαλόγους.
Βρίσκουμε όλα τα ουσιαστικά στο κείμενο και τα κυκλώνουμε.
Κυκλώνουμε τη λέξη γατάκι και εξηγούμε στα παιδιά ποιες λέξεις λέμε χαϊδευτικές. Σημειώνουμε και στο βιβλίο τη λέξη "χαϊδευτικό".
Φτιάχνουμε προφορικά διάφορα υποκοριστικά λέξεων.
Παίζουμε παιχνίδια της μορφής που μπορείτε να βρείτε εδώ και εδώ για να πετύχουμε φωνολογική ενημερότητα στα γράμματα θ,γ,μ,η του κεφαλαίου. (Ακόμη δεν έχω προλάβει να προσθέσω στα αρχεία τα σχετικά παιχνίδια).
Γράφουμε για τη γάτα τη Γωγώ (περιγραφή ζώου) στο τετράδιο αντιγραφής.

Βρείτε εδώ το αρχείο: